FAQ
Kde môžem v stredisku zaparkovať?
V stredisku sa nachádza dostatok parkovacích miest pri vstupe z ČR aj zo SR. Pri vstupe zo SR zaparkujete po pravej strane cesty na bezplatnom parkovisku pre návštevníkov. Pri vstupe z ČR zaparkujete priamo pod nástupnými stanicami vlekov. Každá ubytovacie zariadenie taktiež poskytuje parkovacie miesta pre ubytovaných hostí.
Kde sa nachádzajú verejne dostupné toalety?
Toalety s teplou vodou sú pre návštevníkov strediska dostupné v údolnej stanici zjazdovky č.1.
Ako je upravovaná cesta a sú v zime potrebné snehové reťaze?
Cesta je v zime pravidelne upravovaná, avšak pri stálej snehovej pokrývke a obzvlášť pre vozidlá bez pohonu 4x4 odporúčame mať so sebou snehové reťaze pre pohodlnú dopravu do strediska. Informácie o prejazdnosti získate na +421 907 577 591.
Koho kontaktovať v prípade zranenia a kto mi poskytne pomoc?
V prípade zranenia vám pomoc poskytnú Lyžiarski Záchranári ktorí sú členmi Asociácie Horských Záchranárov a partnermi HZS a je možné ich kontaktovať v údolnej stanici vleku. V prípade zranenia mimo lyžiarsky areál volajte 18 300 – núdzovú linku HZS.
Dá sa v stredisku bezplatne pripojiť na internet?
Bezplatný WiFi Hotspot sa nachádza v údolnej stanici zjazdovky č.1. Bezplatné Wi-Fi pripojenie taktiež ponúkajú viaceré ubytovacie zariadenia v stredisku.
Aké sú najbližšie plány na rozvoj v stredisku Kasárne Javorníky?
V stredisku plánujeme vybudovať nové dopravné zariadenie do lokality Bútorky, kde vzniknú aj dve nové zjazdovky s celkovou dĺžkou viac než 1 km. Taktiež plánujeme skvalitňovať poskytované služby, rozšíriť požičovňu lyží a snowboardov a postupne dobudovávať infraštruktúru – najmä parkovacie miesta. Tešíme sa na výzvy, ktoré nám každá sezóna prinesie.